Tuesday, February 10, 2009

ketika bersama kamu..

perjuangan makin sengit,
masa makin sedikit..
beberapa bulan lagi, ku akan melangkah ke alam lain..
apa kah aku akan gembira, apa kah aku akan sedih?
gembira kerana berjaya..
sedih kerana....meninggalkan KAMU...
mungkin kah aku berpeluang untuk lalui hari-hari indah ini lagi?
-----------------------------------------------------------------
ketika bersama KAMU...
aku gembira, aku ketawa, aku tersenyum
ketika bersama KAMU...
aku menjadi diri ku, aku tidak takut
Begitu indah...ketika bersama KAMU...
-----------------------------------------------------------------
makin terasa hampir ke penghujungnya,
makin terasa getar di hati ini,
makin terasa sebak di hati ini..
-------------------------------------------------------------------
kita akan terpisah jua,
terima kasih KAMU,
kerana menghidupkan senyuman dan tawa ku dalam hidup hari-hari ku..
tanpa kamu, mungkin hari-hari yang ku lalui
hanya lah perjuangan kejayaan tanpa cahaya keriangan..
------------------------------------------------------------------------
im gonna miss y'all ('=
yours truly,
nannieSABree

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign